همکاری با شاکیلید

فضای همکاری شاکیلید گرم و دوستانه است و همکاران علاوه بر فعالیت های شغلی امکان مشارکت در فعالیت های علمی، فرهنگی و ورزشی را هم در اختیار دارند. ایجاد انگیزه برای رشد و پرورش استعدادها، فراهم کردن شرایط دور کاری و کار در مکان شرکت در دوران همه گیری ویروسی، همراهی با همکاران و تلاش در تامین امکانات برای تسهیل شرایط کاری از دغدغه های شاکیلید است. 

فرصت های شغلی

اگر تخصص شما در لیست فرصت های شغلی مورد نیاز ما قرار دارد، میتوانید از طریق وب سایت جابینجا (صفحه مشترک با شرکت آدانیک) و یا ارسال فرم درخواست همکاری در همین صفحه، رزومه خود را برای ما بفرستید تا پس از بررسی های لازم، برای مصاحبه با شما هماهنگ شود.
در غیر اینصورت، شما همچنان می توانید تخصص و مهارت های خود را به ما پیشنهاد دهید تا در  بانک اطلاعاتی ما ثبت شود و ما فرصت بهره گیری از توانایی ها و مهارت های شما را در صورت فراهم شدن شرایط در آینده داشته باشیم.

  • انواع فایل های مجاز : docx, pdf, jpg, png, حداکثر اندازه فایل: 8 MB.

شاکیلید در خبرگزاری‌ها

برای آشنایی بیشتر با شاکیلید می‌توانید با مراجعه به صفحه داستان ما، لینکدین و اینستاگرام شاکیلید و یا مطالعه خبرهای منتشر شده درباره شاکیلید در خبرگزاری ها که لینک برخی از آنها در انتهای این بخش آمده است، اطلاعات لازم را کسب کنید.