دسته بندی ها

سوالات متداول اپلیکیشن امضامی

اپلیکیشن امضامی یک اپلیکیشن قابل نصب بر روی گوشی موبایل می باشد که از طریق آن میتوانید هم گواهی امضای قانونی خود را درخواست کنید و هم پس از صدور گواهی، اقدام به امضای متون و قراردادها به صورت کاملا قانونی و قابل پیگیری با آن نمایید.

شما میتوانید با مراجعه به بخش دانلود ها در منوی سایت و  ورود به صفحه دانلود اپلیکیشن اقدام به دریافت اپلیکیشن امضامی و نصب آن بر روی تلفن همراه خود نمایید.

اطلاعات کامل برای این فرآیند در وب سایت شاکیلید، بخش دانلود ها / راهنمای محصولات / راهنمای اپلیکیشن موبایل امضامی  قابل دسترسی است.

خیر، به دلیل الزامات امنیتی، شما صرفا میتوانید با گواهی هایی که توسط خود اپلیکیشن امضامی درخواست و دریافت شده اند، مبادرت به امضا کردن نمایید؛ فلذا هر فردی میبایست – فارغ از اینکه گواهی دیگری بر روی توکن دیگری داشته باشد- پس از نصب اپلیکیشن نسبت به ثبت نام و دریافت گواهی از طریق امضامی اقدام کند.

خیر، به دلیل مسایل امنیتی، هیچ نرم افزار دیگری به گواهی دریافت شده در امضامی دسترسی ندارد. البته هر کسی میتواند با استفاده از راهکار پنل تحت وب امضامی نسبت به ارسال فایل و امضای آن اقدام کند.

میانگین آرا: 3.2 / 5. شمارش رای‌ها: 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *