رویدادها

جشن شب یلدای شاکیلیدی‌ها برگزار شد!

جشن شب یلدا

جشن شب یلدا برای شاکیلیدی‌ها

روز چهارشنبه، یکم دی ماه ۱۴۰۰، جشن یلدای آدانیک و شاکیلید برگزار شد. در این محفل گرم و صمیمی، دوستانی که به تازگی به جمع شاکیلید پیوسته بودند در کنار همراهان قدیمی و بنیان­گذاران آدانیک باب آشنایی با همراهان جدید و نیز تجدید خاطره با همکاران قدیمی را گشودند تا خاطراتی خوش را رقم بزنند.

جشن شب یلدا

این تجدید دیدار فرصتی شد برای گپ و گفت­‌های دوستانه و هم­نشینی همکاران، به دور از شلوغی روزهای کاری همراه با صرف چای و شیرینی، انار و هندوانه و آجیل جشن شب یلدا.

آغازگر برنامه­‌های جشن شب یلدا، آیین آشنایی همکاران جدید و قدیم به روشی خلاق و نوآورانه بود. نام تمامی حاضرین مراسم بر روی یک قطعه کاغذ نوشته شده و در کیسه‌­ای قرار داده شده بود، با گرداندن کیسه میان همکاران، هر یک از آنها نام همکار دیگری را از کیسه بیرون آورده و چند کلمه‌­ای درباره­ او صحبت می‌­کردند. آشنایی برخی از همکاران قدیمی با جدیدالورودها، یکی از سرگرمی‌­های این بخش از برنامه بود.

جشن شب یلدا

پس از این، آقای علی حاجی­‌زاده مقدم، مدیرعامل آدانیک ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت‌­های تیم‌­ها، در خصوص چشم انداز آینده آدانیک مطالبی را بازگو کرد و آقای میثم فقیهی مدیرعامل شاکیلید نیز به دستاوردهای نخستین ماه فعالیت سامانه آشنامی در سامانه ثنا اشاره کرد.

جشن شب یلدا

در پایان مراسم، پذیرایی با آش رشته‌­ی مخصوص جشن شب یلدا گرما بخش این محفل شد و عکس­‌های یادگاری تیم‌­ها و عکس دسته جمعی همه‌­ی همکاران به همراه اهدای کتاب و بسته‌­ی هدایا خاطرات شیرینی از این روز را ثبت کرد.

 

 


 

تهیه و تنظیم: ارژنگ طالبی‌نژاد

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *