اخبار

رونمایی از سامانه امضای دیجیتال همراه امضامی

روز چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه از سامانه جامع مدیریت قراردادهای پرسی ایران گاز با حضور مسئولین، مدیران، مدیران شعبات و نمایندگی‌های شرکت‌های پرسی ایران گاز، شاکیلید، تاپیکو و اندیشه پرداز رونمایی شد.
طی این جلسه پس از انجام تشریفات، آقای غلامی مدیرعامل شرکت پرسی گاز بر رضایت از امضای دیجیتال در جهت کاهش و صرفه جویی در هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم مانند کاغذ، سربرگ، رفت و برگشت‌های پست، نیروی انسانی و تأیید صحت اسناد برگشتی جهت عدم تغییر بندها و محتوا تأکید کردند.

سامانه امضای دیجیتال
وی در این خصوص اعلام کرد، از این پس هیچ نوع امضای دستی درخصوص قراردادهای پیمانکاران انجام نخواهد شد و از سال جدید قراردادهای پرسنل و تأمین نیز با استفاده از امضای دیجیتال صورت خواهد گرفت. آقای سلیمانی مدیر حقوقی پرسی گاز نیز ضمن معرفی سامانه جامع مدیریت قرارداد پرسی ایران گاز، امضای دیجیتال شرکت شاهراه اعتماد کلید (شاکیلید) را راهکاری در جهت تسهیل و تسریع امور عقد قراردادهای پیمانکاران و کاهش حجم کار واحد حقوقی این شرکت و صرفه جویی در هزینه‌های مرتبط عنوان کرد.

سامانه امضای دیجیتال
وی در ادامه با معرفی سامانه مدیریت قراردادهای شرکت اندیشه پرداز، از سامانه امضای دیجیتال همراه شاکیلید با عنوان «امضامی» رونمایی کرد. راهکار امضای دیجیتال همراه امضامی با امکان یکپارچه‌سازی آسان با سایر سامانه‌ها و سرعت و سهولت در انجام فرآیند امضا توانسته است ابزار مفیدی در جهت مدیریت قراردادها باشد. امنیت و سادگی اپلیکیشن و درگاه امضای دیجیتال امضامی مورد توجه حاضرین قرار گرفته و هر دو شرکت ویژگی‌های سامانه‌های خود را ارائه کردند. همچنین با استفاده از راهکار امضامی، مدیریت قراردادهای در صف سریع‌تر شده و فارغ از حضور افراد در هر کجا و هر زمان، امکان امضای قراردادهای نسخه نهایی وجود دارد.


همچنین امضامی ریسک امضای قراردادها بعد از اتمام مدت تعهدات را کاهش داده و تعهدات سنگین حقوقی را حذف کرده و قراردادها به موقع امضا می‌شوند.
دکتر محمودی مدیرحقوقی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) از دیگر حاضران جلسه، از عملی شدن و تحقق این مهم استقبال کرده و رضایت خود مبنی بر اینکه موضوع از غالب صرفا طرح و حرف خارج شده را عنوان کرد.

سامانه امضای دیجیتال
در پایان نشست لوح یادبود این جلسه توسط مدیران ارشد امضا شد.

 


 

 تدوین متن: ارژنگ طالبی‌نژاد

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *