اخبار

خدمات الکترونیک قضایی سامانه‌ی ثنا در خارج از کشور آنلاین شد

سامانه‌ی ثنا

دسترسی جهانی به «سامانه‌ی ثنا» ممکن شد

هفته‌ی گذشته، سامانه خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور (سامانه‌ی ثنا) در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با حضور دکتر محمد کاظمی‌فرد رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه، کاظم غریب آبادی معاون امور بین‌المللی قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر راه اندازی شد.

ایرانیان خارج از کشور نیز مانند هموطنان داخل کشور، با دریافت کد ثنا از طریق این سامانه، بدون مراجعه به سفارت و سرکنسولگری‌های ایران، می‌توانند به خدمات قضایی از جمله احراز هویت در سامانه‌‌ی ثنا، دریافت ابلاغ‌های قضایی، گواهی عدم سوء پیشینه، اعتبار معاملاتی، جلسات دادرسی الکترونیک و …دسترسی داشته باشند.

هموطنان خارج از کشور می‌توانند فرایند ثبت نام و احراز هویت سامانه‌ی ثنا را بدون نیاز به شماره همراه داخلی و امکان پرداخت ارزی با کارت‌های بانکی بین‌المللی همچون مسترکارت و ویزاکارت از طریق سامانه خدمات الکترونیک قضایی ایرانیان خارج از کشور انجام دهند.

آشنامی، راهکار احراز هویت غیرحضوری سامانه‌ی ثنا

ایرانیان خارج از کشور می‌توانند با مراجعه به وبسایت سامانه ثنا و انتخاب راهکار احراز هویت شاکیلید (آشنامی)، فرآیند احراز هویت خود را در کوتاه‌ترین زمان و با دقت و امنیت ویژه‌ی این راهکار تکمیل کنند. راهکار شاکیلید (آشنامی) علاوه بر استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی در تشخیص چهره، فرآیند احراز هویت را بدون پیچیدگی و پیش نیاز به مخاطبان ارائه می‌کند.

عموم ایرانیان داخل و خارج از کشور می‌توانند با مراجعه به لینک زیر از راهکار آشنامی شاکیلید استفاده کنند:

راهکار آشنامی

 


 

 تدوین متن: ارژنگ طالبی‌نژاد

منبع: تابناک

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *