دانستنی ها

درباره ویژگی‌های سجام چه می‌دانید؟

ویژگی‌های سجام

ویژگی‌های «سجام» چه چیزهایی هستند؟

سجام یا «سامانه جامع ثبت اطلاعات مشتریان» یکی از همین تحولات آنلاین بازار سرمایه است. سجام با تمرکز بر ایجاد سرعت و تسهیل فرآیند سرمایه‌­گذاری توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه راه­‌اندازی شد. ویژگی‌های سجام به سرعت باعث توجه عموم به این سامانه شد.

از دیگر خدمات و ویژگی‌های «سجام» می­‌توان به جمع‌­آوری یکپارچه اطلاعات سرمایه­‌گذاران و دسترسی و مشاهده اطلاعات و صورت های مالی شرکت­‌ها اشاره کرد . همچنین بهبود اوضاع داد و ستد سهام در شرکت های بورسی در این سامانه نیز از ویژگی‌های این سامانه است.

سجام مسیر مناسب برای دریافت کد بورسی و آغاز سرمایه­‌گذاری مطمئن است که از طریق احراز هویت غیرحضوری سرمایه­‌گذاران صورت می‌­گیرد. همچنین امکان تصحیح و تکمیل اطلاعات در این سامانه از دیگر ویژگی‌هایی است که تجربه کاربری آن را ساده می‌کند.

سجام و بازار سرمایه

همانطور که بسیاری از مراودات و تعاملات انسانی با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به افزایش سرعت، دستخوش تغییر شدند، بازار سرمایه نیز از این تحولات دور نماند و بخش عمده­ای از فرآیندهای مربوط به آن از حالت سنتی و تعامل حضوری به شکل آنلاین و دیجیتال تغییر ماهیت داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های سجام می­‌توانید به صفحه­‌ی «احرازهویت سجام» وبسایت شاکیلید به نشانی زیر مراجعه کنید:

احراز هویت غیر حضوری سجام


 


 

تألیف: ارژنگ طالبی‌نژاد

میانگین آرا: 0 / 5. شمارش رای‌ها: 0

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *