اخبار

امضای تفاهمنامه با شاکیلید در گردهمایی شرکت مدیریت ثروت ستارگان

از ایجاد شاکیلید تا ورود به حوزه سلامت و بین‌الملل

گردهمایی مدیریت ثروت ستارگان با استارتاپ‌ها و شرکت‌ها، با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره مدیریت ثروت ستارگان، مدیرعامل شرکت عصر امین، رئیس کمیسیون فین‌تک نصر تهران، مدیرعامل شاکیلید، مدیرعامل قسطا و جمعی از فعالان حوزه اقتصاد دیجیتال برگزار شد.

رده، شناسا، فون‌پی، حساب‌فا، نیو، کارن کراد، جعبه ابزار، ماباتو، همبودگاه، پی‌پینگ، آدانیک، شاکیلید، وام چی، آرکپچا، نیوکاش، آسان بورس، رادین و قسطا؛ پرتفوی مدیریت ثروت ستارگان را تشکیل می‌دهند که بنابر گفته‌های بصیری، سرمایه‌گذاری بر نیوکاش، آرکپچا، شاکلید از سرمایه‌گذاری‌ها در سال جاری انجام شده است.

امضای تفاهم‌نامه و ایجاد شاکیلید

در ادامه مراسم، صندوق پژوهش و فناوری توسعه سریع کارآفرینی ستارگان و مدیریت ثروت ستارگان برای ایجاد کسب‌وکار شاکیلید تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند؛ شاکیلید سال ۱۳۹۸ از درون مجموعه آدانیک شکل گرفته و سال ۱۳۹۹ به‌صورت شرکتی مستقل به ثبت رسیده است.

میثم فقیهی مدیرعامل شاکلید، توضیح داد که این مجموعه ارائه‌دهنده سرویس احراز هویت غیرحضوری و امضای دیجیتال مرکز ریشه بر تلفن همراه است: «چشم‌انداز کلی شاکیلید که برقراری سهولت در شرایط زندگی عموم جامعه است، با ایده خلق فرصت‌های کاربری برای عموم مردم به هدف خود نزدیک‌تر می‌شود. ازاین‌رو، ارائه خدمت احراز هویت غیرحضوری بانام آشنامی را از اواخر سال ۱۳۹۹ مدنظر قرار داده و با اولویت‌دادن به حوزه‌های بزرگ تعاملات مردمی با شهرداری‌ها و قوه قضاییه همکاری دارد. این سرویس هم اکنون برای کسب‌وکارهای حوزه مالی و پرداخت به‌صورت خاص و برای کلیه کسب‌وکارهای نیازمند احراز هویت مشتری به‌صورت عام قابل‌استفاده است.»

ستارگان

فقیهی ادامه داد: «راهکار دیگر شاکیلید، امضای دیجیتال همراه، با نام امضامی است که علاوه بر هم‌پوشانی با حوزه احراز هویت در بحث هویت دیجیتال، یکی از نیازهای اساسی در جایگزینی فضای مجازی به‌جای تعاملات حضوری محسوب می‌شود. این راهکار، علاوه بر تسهیل روند دریافت گواهی امضای قانونی امکان امضای مستندات و قراردادها روی گوشی هوشمند فراهم کرده است.»

در انتهای این مراسم هم به ترتیب از سه استارتاپ رده، قسطا حساب‌فا به‌عنوان برترین استارتاپ‌های مدیریت ثروت ستارگان (بر اساس شاخص‌های تعیین شده) تقدیر شد.

 


 تنظیم: ارژنگ طالبی‌نژاد

منبع: راه پرداخت

میانگین آرا: 3 / 5. شمارش رای‌ها: 2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *