اخبار

دریافت نشان دانش بنیان برای کلیه راهکارهای شرکت شاهراه اعتماد کلید

دانش بنیان

شرکت شاهراه اعتماد کلید برای راهکارهای احراز هویت و امضای دیجیتال خود موفق به اخذ تاییدیه دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده و به جمع شرکت‌های دارنده این تاییدیه پیوست.
لازم به ذکر است که راهکارهای این شرکت از چندی قبل عملیاتی شده اند و در حال ارائه خدمات به کسب و کارها و عموم مردم هستند.

تصویب قانون «حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات» در سال 1389 آغازگر برنامه دولت برای حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان در سال‌های اخیر بوده است.

راهکار امضامی که با ارائه اپلیکیشن موبایل امکان دریافت گواهی امضای دیجیتال از مرکز ریشه و امضای فایل ها را فراهم می آورد در کنار api ارائه شده به کسب و کارها (جهت ارسال فایل های خود برای امضا)، راهکار کاملی برای امضا در اختیار سازمان ها قرار می‌دهد. راهکار احراز هویت شاکیلید نیز در حال حاضر با فعالیت در 12 کارگزاری برای احراز هویت سجام و نیز چند کارگزاری در آستانه فعال شدن و همچنین ارائه و تایید در سامانه ثنای قوه قضاییه ، امکان استفاده سایر کسب و کارها از خدمات احراز هویت غیرحضوری برای مشتریان خود را نیز فراهم کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت سرویس های شاکیلید به نشانی اینترنتی شاکیلید به آدرس https://shakeylead.com مراجعه فرمایید.

میانگین آرا: 3.4 / 5. شمارش رای‌ها: 5

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *